لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
به رئال احترام می گذاریم اما از آن ها ترسـی نداریم

به رئال احترام می گذاریم اما از آن ها ترسـی نداریم

آنتونیو کونته سرمربی یوونتوس و جورجو کیلینی مدافع ملی پوش یووه در آستانه دیدار حساس یووه در سانتیاگو برنابئو در مقابل خبرنگاران قرار گرفتند و به سوالات آن ها پاسخ دادند .

کونته " بازی با رئال به ما انگیزه زیادی خواهد داد . اتفاقات بازی با فیورنتینا دور از ذهن بود ولی باید دانست که در فوتبال این اتفاق ها رخ می دهد . ما در مقابل رئال بازی خواهیم کرد و آمار نشان می دهد که ما موفقیت های زیادی مقابل رئال داشتیم "

" فردا در برنابئو در مقابل یکی از بزرگترین تیم های دنیا قرار خواهیم گرفت . یورنته بازیکنی است که در خط حمله در دسترس خواهد بود و سابقه بازی در اینجا را دارد اما من در مورد بازی کردن او در بازی فردا تصمیم خواهم گرفت و همچنین بوفون یک بازیکن بزرگ و قهرمان است که همیشه برای من قابل اعتماد خواهد بود "


کیلینی " ما اشتباهاتی را در خط دفاع داشتیم اما در حال تلاش و کار سخت هستیم تا مانند گذشته جبران کنیم . تنها صحبت در مورد بیل و رونالدو آسان و مشخص است . زیرا همه می دانند که آن ها بسیار قدرتمند هستند . ما به آن ها احترام می گذاریم اما می خواهیم در اینجا احساس خوبی داشته باشیم , جایی که همه در آن رنج می برند و به زحمت می افتند "

کونته " فردا ما بازی بزرگی مقابل رئال خواهیم داشت . مربی آن ها یک حرفه ای بزرگ به نام آنجلوتی است , او در یووه مربی خود من نیز بوده . ما در عین احترام زیادی که به این تیم می گذاریم برای پیروزی بازی خواهیم کرد "

" نتیجه بازی فردا چیزی را مشخص نخواهد کرد و فردا چه برنده باشیم و چه بازنده هنوز 3 بازی دیگر برای صعود از این مرحله وجود خواهد داشت . ما باید اثبات کنیم که ارزش و استحقاق صعود از این مرحله را داریم البته نه در کلمات بلکه در زمین مسابقه "

" ما می دانیم که تحت فشار قراردادن رئال بسیار سخت می تواند باشد اما ما نهایت تلاشمان را به کار می گیریم که از فرصت هایمان استفاده کنیم و به آن ها ضربه بزنیم "

" توز تا کنون تاثیر مثبت زیادی در یوونتوس ایجاد کرده و از نظر کار و تلاش و از نظر فنی در رتبه بالایی قرار دارد . مطمئنا هم ما و هم رئال نگاه ویژه ای به این بازیکن خواهیم داشت "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: